Morgan PlusSix
Stanowi milowy krok w historii marki. Choć na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do modelu Roadster, cała konstrukcja pojazdu została przeprojektowana, zaledwie 1% części jest współdzielony z wcześniejszymi modelami.
Stanowi milowy krok w historii marki. Choć na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do modelu Roadster, cała konstrukcja pojazdu została przeprojektowana, zaledwie 1% części jest współdzielony z wcześniejszymi modelami.
Stanowi milowy krok w historii marki. Choć na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do modelu Roadster, cała konstrukcja pojazdu została przeprojektowana, zaledwie 1% części jest współdzielony z wcześniejszymi modelami. Dzięki tym zmianom inżynierom Morgana, udało się uzyskać sztywniejszą konstrukcję jednak to co najważniejsze, znajduje się pod maską. Sercem modelu Plus Six jest doładowany, trzylitrowy silnik BMW, którego sześć cylindrów w klasycznym dla BMW układzie rzędowym generuje 335 KM. Ta moc w samochodzie ważącym zaledwie 1075 kg , pozbawionym systemów wspomagania jazdy sprawia, że jazda nim jest równie wymagająca co satysfakcjonująca. Opcjonalny aktywny układ wydechowy, z trybem sport tylko potęguje te wrażenia.
Silnik | BMW 2019 B58 TwinPower Turbo 6 cylindrów w układzie rzedowym |
---|---|
Skrzynia biegów | 8-biegowa skrzynia automatyczna BMW, z dwoma trybami |
Moc Max | 250kw (335 bhp) |
Maksymalny Moment Obrotowy | 500 Nm |
Czas 0 – 100 km | 4.2 s |
Prędkość maksymalna | 267 km/h |
Średnie spalanie | 7.4L / 100km |
emisja Co2 | 170g /km |
Długość | 3890 mm |
Szerokość | 1756 mm |
Wysokość | 1220 mm |
Waga | 1075 kg |
Kierownica | Dostępny z kierownicą po lewej stronie |